/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

maanantai 3. lokakuuta 2011

Maanantain meininkiä

Jebou, tänään pääsin kouluun kahden tuskallisen viikon jälkeen. Alkoi se lusmuilu pikkuhiljaa ärsyttää, mutta huomenna sitten joudun kestämään sitä taas! Toivottavasti pääsen jo keskiviikkona takaisin kouluun. Jospa maha olisi silloin mun kanssa edes jossain tekemisissä. :D


Mutta sitten tähän päivään!
Onnekseni en ollut jäänyt paljosta paitsi. Tietysti mua vähän ketuttaa, etten päässyt harjoittelemaan kynäruiskulla maalamista, mutta kyllä se ehkä toivottavasti joskus on edessä. :) Tänään sitäpaitsi vaihtui jakso: Metallituotemaalaus 2, mutta koska Jan ei ollut koulussa, Marika toimi sitten maikkana meille. 






Koko päivä meni junan osien putsaamisessa. Marikan sanoin "Jos te nyt putsaatte ne kaikki, ne ei vaivaa teitä vähänä aikaan" tai jtn sinnepäin. Mä olisin muuten joutunut tehdä niitä yksin, mutta sitten Raisa tuli siihen mun seuraksi hinkkaamaan niitä. Anniina sattui myöhemmin paikanpäälle myös putsaamaan osia, ja loppupeleissä joukkoon oli ilmestynyt myös Nina. Marika vaan nauro, kun se huomas, että ne kaks oli vaihtanu paikkaa toiselle puolelle hallia. Siihen tytöt vaan totes, että "me vaihdettiin "alaa"". :DDd


Loppujenlopuksi mulle tuli kamala junan osien putsaus inspis, ja sainkin sitten tän päivän aikana putsattua niitä 16kpl! Koko loppuaika niiden putsaamisen ohessa Raisa, Anniina ja mä vietettiin aikaa musan fiilsitelyyn. Mä en ole aivan varma, mutta Anniina ainakin fiilisteli Avenged Sevenfoldia, Raisa tanssi System Of A Downin tahtiin ja mä löi jaoilla rytmiä kuunnellessani Destroy Rebuild Until God Showsia. ♥


Siinä ne kaikki putsaamani osat. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti