/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Päivän pikkupläjäys

Tää opiskelu on kyl jännää. Pintylle toivoin ja sinne pääsin. Aamuiset teoriapläjäykset on iha kivoja, vaikka ne pitääkin myöhemmin mun lukea uudestaan. Enhä minä niitä ikinä muista... :D Hallityöskentely on jees ja se on varmaankin kaikista kivointa tässä opiskelussa.


Nyt on ollu jotenkin tooooosi jälkeenjäänyt olo, vaikka maanantaina (mun kipeenä ollessa) ollutkaan tapahtunut mitään ihmeellistä. Paitsi, että Raisa oli lähtenyt Sonjan kanssa duunimaan sitä jotain Sonjan ja Matin työtä. Tuli huono itsetunto, kun perjantaina en ehtiny laittaa päivitystä. Piti nääs valmistautua viron reissuun. Ja tiistaina unohdin kameran kotio. xd Fffuuuuu-, torukaa mua!
Noniin, siinä se uusi työ sitten on aloitettuna. 8)
Aamulla mä ja Auri jätettiin hiomishomma sikseen ja sitten me mentiin kysymään jotain muuta hommaa. Jarilta heti uusi tehtävä. Haettiin ulkoa nokkapelti ja pestiin se, ennenkuin alettiin hioa sitä. Tässäkohtaa mainittakoon, että Jari löi muutaman lommon peltiin. Kun hiominen oli ohi, me putsattiin kaikki rasva poies. Sitte Roosa tuli apuun ja sitte lähettiinkin syömään. ^^


Jossain vaiheessa me lähettiin sitten ATK-luokkaan ja suurin osa luokkalaisista loi blogin. Sain sitten toimia "tuutorina" siellä ja auttaa niitä luomaan sitä. Niki ja Roosa oli myös mukana ja myöhemmin paikalle saapui myös Salla ja Sade. Mä päivittelin tätä blogiani ja ravasin oma kone-Annaiina-Nina-oma kone - väliä koko tunnin. ;D  No, ei se mitään. On kiva auttaa muita.


Ja siinä kuva kittauksesta juuri ennen päivän loppumista.




2 kommenttia:

  1. Hyvä että saatiin Roosan tietojenkäsittelyvastaavan pestiin jatkaja kun kolmoset valmistuvat! Blogisi näyttää hyvältä, työselostuksineen ja valokuvineen!

    VastaaPoista
  2. En mä mikään mestari noissa jutuissa ole, mutta toivottavasti on vähäisistä tiedoistani jotain apua joillekkin.

    VastaaPoista