/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

perjantai 10. helmikuuta 2012

to - pe

Eilisestä  en ehtinyt kuvia laittamaan, saati sitten kirjoittamaan. Oli jotenkin kauhee kiirus koko päivän. D: Elikkäs, toi teline tuli vielä vedettyä kerran rasvanpoistolla ja sitten mä Sonjan kanssa maalasin sen. Loppupäivänä sain Juhalta uuden tehtävän; nimittäin tommosen puskurin. Ensiksi tein ensimmäisen rasvanpoiston, jonka jälkeen hioin käsin koko tsydeemin. Sen jälkeen päivä olikin jo pulkassa.

. . .

PERJANTAI
Sain Juhalta siis tämmösen komistuksen työn alle.
Tässä suoritettuna rasvanpoisto.
Tätä mä en ollutkaan huomannut,  ennenkuin piti melkein mennä jo maalaamaan.
Pitihän se sentään korjata...
Muutaman kittauksen jälkeen ei ollut mitään hätää, joten eikusta vain  sitten maalaamoon heti kun sellainen vapautuisi.
Ette nyt valitettavasti näe maalauskammiossa otettuja kuvia, koska olen taiturimaisesti hukannut puhelimeni välijohdon. \o/ MUTTA yritän saada jotain kuvia sitten ensiviikolla tänne julkaistavaksi.

Ennen maalausta sillä välin kun odotin, että Hessu sais maalattua oman osuutensa, siivottiin hieman. Tai no muut siivosi hallin lattiat ku oltiin maalaamassa....
Joo, meidän piti tehä kolmeen pekkaan kaikille oma maali Hessun ja Aurin kanssa, mutta loppupeleissä päädyttiinkin vaan kahteen kippoon, sillä siitä riitti mainiosti. Aurin bussi lähti aikaisemmin, joten sai suorittaa maalaamisen ennen meitä. Lopuksi Hessu maalasi oman työnsä ja mä sitten vikaksi omani Juhan avustuksella. Mä kun oon niin käsi noissa maalaushommissa. Valumia tuli muutamaan kohtaan, mut se ei kuulemma haittaa, ja hyvä niin.

Lopuksi me Hessun kanssa putsattiin koko ruisku oooooikein huolellisesti. Tai oikeestaan se näytti mulle, mihin jää eniten likaa yms. Päästiinkin sitten jo vähän yli yks koulusta, ja kivaa oli! Jep, tää päivä oli sitten tässä. ^^

Voin kuvailla päivää erittäin ... maskisena ja kumihanskaisena päivänä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti