/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

tiistai 21. helmikuuta 2012

Tiistain töppäys

Jep, mun osalta tää blogin päivitys vähän veny, onhan kello jo puolisen tuntia ollut keskiviikon puolella, mutta ainakin päätin päivittää. Tuo otsikko sitten kuvastaa vaan mua ja mun pikku töppäystä.

Elikkäs, kuten eilen mainitsin, me maalattiin jauhemaalauksella tänään Sonjan ja Raisan kanssa ne putket, joista jo eilisessä päivityksessä olikin puhetta. Homma toimi tälläkertaa melkein samoin kuin eilen, mutta ilman sen suurempia neuvoja, eli jouduttiin selvitä kolmisteen suurimmaksi osaksi. No, hyvinhän se meni.

Ekaksi tehtiin putkille rasvanpoisto,
kunnes päästiin hinkkaamaan pintaa karhunkielellä. + edustan.

Sen jälkeen alko tappelu rautalangan kanssa, joilla kiinnitettiin loppujenlopuksi putket telineeseen. Kolme putkea me laitettiin viistoon ja ne kaksi minkä kierteet piti suojata ruuveilla, laitettiin pystyyn.

Sori muokkaus, mut koitin saada niitä enemmän erottumaan joukosta.
Noi kaks pystyssä olevaa putkea näkyvät tuolla oikealla reunalla.
Ton jälkeen me laitettiin noi uuniin ja odoteltiin hetki, kunnes saatiin ne taas esille sieltä syövereistä. Sen jälkeen alkoi maalaus, joka onnistui moitteitta. Sitten vain kehikko takaisin uuniin ja odoteltiin taas tovi, ennenkuin saatiin ne poies sieltä.

Ja valmista tuli!
Nyt pitää selittää mitä tuo otsikko tarkoittaa. Elikkäs, kun maali oli päällä ja jäähtynyt, huomasin, että juuri mun maalamassa putkessa oli toisessa päädyssä jär-kyt-tä-vä semmonen pieni valuma. ;____; Mulla ei sitte kertakaikkiaan ikinä mikää onnistu loppupeleissä hyvin. No, toivotaan, ettei se nyt pilaa koko putken käyttötarkoitusta, mihin käyttöön nyt ikinä meneekään. :'D

Ainiin, me päästiin tänään toooosi aikasin, josta olin kyllä ihmeissäni. Olin juuri siivoomassa tota jauhemaalaushuoneen lattiaa pölystä ja roskasta, kun Raisa pamahtaa ovelle kertomaan, että päästään kotiin. Olin vähän aikaa silmät pyöreinä, että "Mitä?". Olisihan se ollut kiva jäädä halliin vielä jotain tekemään, mutta menihän se päivä noinkin, loppupeleissä ei mitään valittamista!

Kun päästiin hallista, kipitin Raisan ja Matin kanssa syömään ja siitä sitten piti kävellä kohti Ahveniston moottorirataa. Ja sain taas kokea sen tutun vanhan toisen töppäyksen: nimittäin naamassa oli taas "jotain" pölyä, tälläkertaa se oli jauhemaalia. Sain jälleen kerran kuulla sen kysymyksen äitini suusta: "Mitä sulla on naamassa?".  >8D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti