/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Pitkä päivä ^^

Yap, tänään oli ensimmäinen neljän päivä pitkään aikaan. Mä olin aamulla aivan paniikissa, että kuinka mä muka jaksan koko sen päivän siellä hallissa ahertaa. No, aamusta mä tein kaikkea pikku hommaa, ennenkuin sain Juhalta kunnon pikku "projektin". Ensiksi siivosin, sitten istuin, sitten siivosin, istuin taas... Meinas mennä hermot, kun oli kauhee hinku tehdä jotain. No, sainpahan ainakin välissä niitä maalauskammioon vietyjä pöytiä tuunailla ja irroittaa niistä ne puupalikat. :3

Noniin, sitten siihen Juhan antamaan tehtävään:
Eli tämmönen komistus tuli työn alle. 
Ensiksi piti irroittaa hökkeröstä kaikki teipit, jotta rasvanpoisto toimisi.
No, teippien irroituksen kanssa tappelin varmaan tunnin, ellen vähän ylikin. Se oli niin tiukasti kiinni putkessa, että piti oikein "kynsin ja hampain" yrittää sitä siitä repiä. Se oli kauheeta... Mutta loppujenlopuksi sain suurimmat teipit irti ja olin happyface. Sen jälkeen suoritin ensimmäisen rasvanpoiston.

Paikanpäälle sattui joku lampunkorjaaja tyyppi, kun olin hiomassa käsin tuota tsydeemiä. Se kysyi, että eikai ole tiellä. No, eihän se ollut, mutta onneksi mä pääsin pian lähtemään toiselle puolelle hallia, kun oli hiomakoneen vuoro astua peliin. Tuntui, että mä olisin pikemminkin ollut sen miehen tiellä... x)

Sitten sen hiomakoneen kimppuun. Mulla oli erittäin suuria ongelmia saada toi johto mihinkään kiinni. Ensinnäkin, oon niin lyhyt, etten ylettänyt sinne putkelle, mihin toi ois pitäny tynkee, ja lisäks kun Marika tuli pitämään siitä kiinni, niin enhän mä saanu sitä siltikään. Onneks paineilmapistoolien pää käy tohon kans. ^^ Sillä selvittiin.

Ton jälkeen sitten tuli hiottua se koko homma, kunnes tuo piti vielä suorittaa rasvanpoisto toisen ja myös kolmannen kerran. Pitää myöntää, musta tuntuu, että unohdin hioa jotkut kohdat. No, virheistä oppii... Toivottavasti se ei nyt mene pilalle...

Ja tässä se sitten on hiottuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti