/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

tiistai 8. marraskuuta 2011

Helou taas

Okei, lyhyt päivitys siitä, mitä on tullut tehtyä viime- ja tälläviikolla. Hommaa on ollut vaikka muille jakaa, koska tauluprojekti jäi hieman kesken, mun ja Ninan alkaessa duunia lokaria maalauskuntoon. Ensin tosiaan tehtiin rasvanpoisto ja pestiin se, kunnes hiottiin yms... Nyt ei ole videota tai kuvia esillä, mutta mä koitan lisätä ne mahdollisimman nopeasti.


L O K A R I:
- Nina meni ja hioi kittiä pois pinnasta, kunnes se äkkäsi, että maalipinta halkeilee. Sitten se nappasi ruuvimeisselin ja loppujenlopuksi lokarissa oli varmaan noin 4-5cm pitkä, ja aivan järkyttävän syvä kuoppa... No, me sitten seuraavina päivinä kitattiin ja hiottiin sitä reikää umpeen, kunnes kaikki tuntui jäävän mun hartijoille eilisestä lähtien. Nina meni nimittän auttamaan Juliaa konepellin kansassa, niin mä jäin sitten yksin hiomaan ja kittaamaan sitä. Onneksi Raisa oli kiltti ja tuli mun kanssa hiomaan. ^^


Elikkä mitään ihmeempiä ei viikon kuluessa ole ollutkaan, ketuttaa vain, että joudun tänään lähteä koulusta aikaisemmin lääkärin takia. Mieluummin olisin kittaamassa, kuin seitsimän kertaa verikokeiden takia piiketettävänä. ;___;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti