/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

maanantai 14. marraskuuta 2011

Maanantai mielessä

Joo, mä lupauduin ottamaan kameran mukaan kouluun, mutta siihen se sitten jäikin, kun muistin, että jätin muistikortin läppäriin ja läppärihän on kotona. ;___; Mutta joo, tää päivä on nyt mielestäni pulkassa ja ihan hyvin on sujunut.

Aamu alkoi tavallisissa merkeissä nimenhuudolla ja sitten lähdettiinkiin hommiin. Mun tapauksessani se koski junanosien hinkkausta. Aloitin ensin sen lattialla "tavalliseen tapaan" putsaten, kunnes sain jossainvaiheessa Janilta muistutuksen työergonomiasta, joka tässätapauksessa koski työskentely asentoa. Kuulemma vaan kiinalaiset työskentelee lattialla polviltaan, joten hain sitten penkin ja asetuin pöydän luokse. x) Se on kieltämättä ihan kivaa hommaa. :)

Ehdin tovin tehdä junanosia yksin, kunnes Nina saapui auttamaan mua. Olihan se kivaa vaihtelua välillä puhua jollekulle, eikä vaan möllöttää ja kuunnella musaa. No, loppujenlopuksi päivä oli vain junanosien hinkkaamista... Laitettiin jo putsatut osat pesuriin ja siivottiin hallia + siivottiin se pöytä, jolla tehtiin hommia. Siinäpä se sitten tältä päivältä...

Ja sitten lokarista ja taitajakilpailusta.

LOKARI
Lokaria en voi luultavasti jatkaa nyt vähään aikaan, sillä tuolla maalauskammiossa on joku aukontäyttötsydeemi menossa. Kaikki keskeneräiset silläpuolella olleet työt heitettiin keskelle hallia ikään kuin "myttyyn", joten lokarilla ei nyt ole kamalan kiire.

TAITAJAKILPAILU
Joo, mä vielä ajattelin mennä sinne pari päivää sitten... Mutta mun alettua miettiä näin laajasti niitä juttuja, niin mun kittaustaidot ei siihen hommaan riitä... Eikä myöskään junanosien pesu sun muu. Niitä on kiva putsata, mutta kaikki ne putsauskoneet on ihan hepreaa. Pitää nyt vielä katsoa sitten sitä juttua. ;____;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti