/*------------------- Blogger Theme by Bruna Borges - © 2013 (HTTP://ENDSTONIGHT.TUMBLR.COM/) Não se inspire ou Copie. Base: Minina ------------------------ */

tiistai 30. elokuuta 2011

Junanosat ja blogi

Noniin, nyt se koulublogittaminen sitten alkaa. Meillä alkoi kahvitauko puol 10, mutta mä ja Raisa jäätiin putsaamaan vielä hetkeksi osia. Raisa keksi, että me voitaisiin aloittaa tekemään näitä blogijuttuja, joten otettiin tuumasta toimeen. Taisiis... mä otin, koska Marika laittoi omat tunnukset, jotta päästäisiin koneelle. Ne kummatkaan koneet ei toiminu meijän tunnuksilla, eikä yhtä tunnusta voinu käyttää kun yhteen koneeseen. Aloitin kirjoittamaan tätä jo kahvitauolla, mutta se vähän jäi kesken, kun se kone kettuili mulle ja poisti kaikki tekstit mitä olin kirjottanu. :D No, nyt mulla on hyvää aikaa jatkaa tätä.


Eli ekat viikot me ollaan vaan putsattu junan osia ja pesty niitä, ite tosiaan vaan putsailin. Sama homma jatkui tänään 08:15-10:00. On se putsaaminen ihan jees, mutta liika on liikaa.


Loppupäivästä me sitten saatiinki jotain muuta mukavaa hommaa, joten mä, Nina, Auri ja Raisa alettiin hiomaan jotain lasikuitu systeemiä, mikä pitäis kromata jossain vaiheessa. Se kromaaminen mun uskoakseni ei kyllä sitten ole meidän homma, sillä on tuolla hallissa niitä kolmosia, jotka osaa sen tuhat kertaa paremmin. Ja työt jatkuu huomenna ton parissa varmaankin heti aamusta...


Huomatkaa, suojalasit, hengityssuojaimet ja hanskat lasikuitupölyn takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti